miércoles, 31 de agosto de 2011

GR92 EXCURSIÓ DE ROSES FINS L'ESTARTIT

Els dies 25,26 i 27 vaig sortir amb el meu pare a fer una caminata de grans,no imaginava molta cosa,
però va ser realment fascinant, creure que havia travessat 52 Km caminant d'una part de Catalunya,em va fer sentir fort a més es veien coses amb les que el cotxe no podia passar,uns paissatges de muntanya i costa inolvidables.
Encara que quan descansavem en cadires normals,semblaven un silló de massatges.

1r dia

El primer dia ens vam haver de despertar molt d'hora per acabar al migdia.
Tot just aixect vam agafar l'autobus  de terrassa a les 7h del matí ,la vía 3,desprès l'autobus ens va deixar a la renfe ,on el tren el vam agafara les 7h i 20 minuts en destí cap a Sabadell.
On vam esperar al meu avi perquè ens portés a Roses ,desprès de 2 h, aproximàdament,vam arribar a la costa de roses en direcció al primer camping, però primer havíem de passar per uns pibles el primer era Castelló d'Empúries on vam descansar , crec que potser havíem fet 12 Km,desprès de 7 Km aproximàdament vam arribara un parc natural on hi havíen molts animals protegits , i moltes passareles per fixar-te en el paissatge.Cada vegada el camí s'estava fent molt divertit,més o menys quan acabavem,vam trobar un s horts precissos.
Just desprès vam arribar al camping Nautic Almata , era molt divertit perquè hi havía jacuzzi i vam repossar fins el dia següent.

2n dia

El segon dia anavem a un altre camping que es deia Camping Maite ,dia vam passar per quatre pobles ,el primer va ser Sant Pere pescador desprès a uns pocs quilòmetres vam trobar l'Armentera que era un poble vell i ua mica estret, just acabar de fer un most   ens vam posar en camí cap a sant martí d'Empúries on vam parar per banyar-nos.
En  acabar el matí vam arrCala Momgó, on hi havia el nostre càmping.
Just arribar ens esperava un plat d'arrós amb tomàquet, nyam!
I vam repossar al llit fins el dia següent.

3r dia

Desprès d'un esmorzar ben bo vam començar a fer l'última ruta ,d'una etàpa del GR92,començavem desde la costa de Cala Mongó fins un castell també de Cala Mongó,però nosalters en un pun en concret vam desviar-nos cap a l'Estartit perquè el meu pare l'altre surtida van anar cap allà i no van seguir , a més allà hi havia una gelatería on hi havien ,70 sabors!
En mig camí passàvem per un antíc campament militar on vam veure on possaven els canons per disparar ,tenien un bon àngle per disparar perquè rodejaven tota la costa.
Al arribar a l'estartit vam anar a pendre una coseta, i desprès vam buscar lloc per dinar,i just acabar la prova dels gelats començava,havia d'escollir dos sabors en dos minuts, la vaig superar pels pèls.Estava bo el gelat ,a
que no sabeu de que el vaig agafar?